Httpool i Twitter postali poslovni partneri s ciljem proširenja na tržište Indije

Httpool i Twitter postali poslovni partneri s ciljem proširenja na tržište Indije

Mumbai – 26.rujna 2017: Httpool i Twitter sa zadovoljstvom najavljuju imenovanje Httpoola službenim partnerom za prodaju oglasnih rješenja Twittera u Indiji od 1. listopada 2017., s ciljem jačanja i širenja oglašavačke podrške za tržište u Indiji.

Brandovi i agencije za oglašavanje širom zemlje sada mogu blisko surađivati s iskusnim timom Httpool India i iskoristiti Twitter oglasna rješenja kako bi pojačali svoje marketinške ciljeve.

Partnerstvo Twittera i Httpoola u Indiji bilo je prirodni prijelaz, obzirom na veličinu njihovog globalnog partnerstva na 22 tržišta u Europi.  Od Httpoolovog  tima u Indiji očekuje se pružanje prvoklasne usluge Twitterovim postojećim i budućim klijentima surađujući s Httpoolovim globalnim uredima i centrima izvrsnosti, na najboljim praksama i brend strategijama.

Indija je važno tržište za Twitter kao platformu. Predani smo ulaganju u rast prihoda na ovom tržištu i sa zadovoljstvom proširujemo našu globalnu suradnju s Httpoolom u Indiji“, rekao je Chandan Deep, voditelj prodajnih partnerstva, Asia Pacific, na Twitteru. “Ovim partnerstvom želimo unaprijediti našu razinu usluge prema našim klijentima u Indiji.

Tri od pet osoba na Twitteru prate barem jednu marku. I 80% ljudi na Twitteru također je aktivno na mobilnim uređajima, što oglašivačima daje savršenu priliku za hvatanje ljudi u pokretu, u trenutku kada je njihov sadržaj najvažniji. Zapravo, jedna od tri osobe koja je posjetila robnu marku na Twitteru nastavlja kupovati od te marke.*

Twitter je jedinstven zbog svoje javne, real-time, razgovorne prirode. Ljudi dolaze na Twitter kako bi se povezali sa svojom strašću i potražili stručna mišljenja. To brendovima omogućuje uspostavljanje žive veze sa svojim korisnicima te doseg najutjecajnije publike, uz pravu poruku u pravom trenutku. Uzbuđeni smo zbog partnerstva s Twitterom i ponude vlastitih oglasnih prijedloga različitim brendovima, na iscrpnom tržištu poput Indije te se radujemo pomoći oglašivačima da šire svoje zajednice, pričaju svoju priču, jačaju lojalnost i konačno povećavaju preporuke i prodaju“, rekao je Sunny Nagpal, Suosnivač Httpool Indija i direktor APAC-a.

Imenovanje Httpool-a službenim partnerom za prodaju Twitter oglasa, daje brandovima veći pristup punoj liniji proizvoda, usluga i podrške dostupnih na Twitteru u Indiji.

Više o Twitter poslovnim rješenjima i korisnim savjetima o tome kako najbolje iskoristiti svoju prisutnost na Twitteru potražite na adresi business.twitter.com.

* Na temelju Nielsenovih istraživanja 1,400 korisnika Twittera u Velikoj Britaniji.

Povratak u medijski kutak