Oglašivači

Targetiranje

Zašto trošiti prikazivanje oglasa i budžet na Internet korisnike koji ne predstavljaju vašu ciljnu publiku?

Targetiranje predstavlja jednu od osnovnih prednosti digitalnog oglašavanja.  Precizno targetiranje je od iznimnog značaja, posebice kada je ciljna publika mala. Ponašanje, demografija, retargeting i druge opcije targetiranja osiguravaju da se gotovo 100% prikazanih oglasa plasira odabranoj ciljnoj publici. Izaberite između neku od mogućnosti targetiranja

CATEGORY TARGETING

Otkrijte svoju publiku na temelju njihovih interesa. Httpool grupira lokalne i globalne stranice po relevantnim kategorijama, omogućavajući oglašivačima da plasiraju svoje poruke pravoj  publici. Prvi rang kategorija uključuju: automobilizam, business, financije, zabava, lifestyle, vijesti i informacije, sport, tehnologija i putovanja. Za specifične potkategorije, molimo da se obratite najbližem Httpoolovom uredu.  
Category.png

CONTEXTUAL TARGETING

Povećajte relevantnost oglasa putem kontekstualnog oglašavanja. Potrošači istražuju više web stranica, foruma pa čak i društvenih mreža kada razmišljaju o proizvodu ili usluzi. Httpool može plasirati vaše oglase pored sadržaja ili ključnih riječi relevantnih za vaše proizvode ili usluge.
Contextual-targeting.png

GEO-LOCATION TARGETING

Je li vaše poslovanje lokalno ili se vaša ponuda lokalno razlikuje?  Upotrebom zemljopisnog ciljanja, oglasi se prikazuju isključivo onim korisnicima koji se nalaze na pojedinim ciljanim lokacijama.
Geo.png

BEHAVIORAL TARGETING

Dosegnite samo internet korisnike određene dobi ili spola! Bihevioralno ciljanje omogućuje prikaz oglasa na temelju demografskih podataka korisnika, njihovih interesa i načina korištenja podataka, bez obzira gdje na webu se nalaze.
Behavioral.png

RE-TARGETING

Ako posjetitelj vaše web stranice nije ništa kupio tijekom prvog posjeta, pozovite ga opet! Retargetiranje je vrlo učinkovit način oglašavanja. Omogućuje prikazivanje oglasa onim korisnicima interneta koji su već pregledali ponudu na web stranici, ali nisu izvršili konverziju. Tako se oglašivačima značajno povećavaju izgledi za zaključenje prodaje.
Re-targeting.png