Oglašivači

Uređaji

Ovo je doba multiscreena i multitaskinga.

U 2017. godini već je bilo 3,6 milijardi Internet korisnika, a polovica internetskog prometa dolazi s mobilnih uređaja. Internet je promijenio način na koji potrošači komuniciraju, uče, zabavljaju se te donose odluke o kupovini.

Potrošači neprimjetno koriste više uređaja, provode vrijeme na Facebooku, gledaju TV na mobilnim uređajima, postavljaju pitanja na konferencijama putem Twittera i kupuju skeniranjem QR kodova s plakata na metro stanicama. Kako se mediji razvijaju na različitim uređajima, a korisnici multitaskaju, strategije oglašavanja moraju se prilagoditi novom trendu. Mobilni uređaji su jedan od glavnih pokretača ubrzanog rasta potrošnje digitalnih medija. Smart telefoni i tableti su zgodni, jednostavni za korištenje i pristupačniji, čime omogućavaju pristup korisnicima bilo gdje i bilo kada.

  • Prednosti oglašavanja na različitim uređajima: primjena sličnih kreativa kroz desktop i mobilne uređaje omogućava efikasnost i jači utjecaj brendiranja s većom frekvencijom i konzistencijom reklamne poruke.
  • Targetiranje: uz desktop opcije targetiranja, mobilni uređaji omogućuju i hyper-local targetiranje, na nivou grada ili ulice, a samim time omogućuju i plasiranje oglasa korisnicima koji su u blizini određene lokacije ili prodavaonice.
  • Mobilne pozicije: oglasi se isporučuju preko globalnih i lokalnih mobilnih aplikacija, kao i mobilnih stranica, preko Display, Video, Engagement, Social i SEM kanala.

 

Httpool multiscreen and multitasking