Tehnologija

Pregled

AdPlatform je Httpoolovo rješenje za oglašavanje preko različitih kanala i uređaja.

AdPlatform pokreće Httpoolovu premium mrežu, koja medijima nudi besplatno upravljanje oglasnim prostorom, optimizaciju i razmjenu, dok oglašivači platformu koriste za vođenje kampanja.

Platforma različitih kanala i različitih uređaja

AdPlatform omogućuje oglašavanje kroz više različitih kanala od Display, Video do visokoučinkovitog Engagement kanala i društvenih mreža. Dodatno, AdPlatform omogućuje isporuku oglasa putem lokalnih i globalnih medija preko mobilnih i desktop uređaja.  
Cross channel, cross device platform

AdPlatform alat za društvene medije

AdPlatform uključuje alat za društvene medije za upravljanje Facebook oglašavanjem. Njene napredne funkcije omogućuju efikasnost i praktičnost upravljanja kampanjama i omogućuju najveći ROI za oglašivače. Ključne karakteristike AdPlatform alata za društvene medije:
  • stvaranje oglasnih permutacija
  • segmentacija publike prema spolu, dobi, interesima, itd.
  • automatizirano upravljanje kampanjama putem zadanih pravila
  • optimizacija po oglasnim grupama
  • napredna analitika segmentirana po publici
AdPlatform's Social Tool

Vidljive impresije

Znatno prije inicijative industrije, 2008. godine, Ad Platforma je počela naplaćivati vidljive impresije umjesto isporučenih, štedeći tako u prosjeku 35% budžeta oglašivača. Vidljive impresije postaju standard oglašavačke industrije i dio inicijative “ Making Measurement Make Sense ” (3MS). Ova inicijativa pokrenuta od strane organizacija IAB, ANA i 4A’s, je posvećena definiranju metrika na digitalnim medijima i na svim uređajima.
Viewable impressions

Interakcije

AdPlatform mjeri sve interakcije unutar oglasa, kao što su gledanje video sadržaja, lociranje najbliže trgovine, razgledavanje galerije, naručivanje kataloga, itd. Vrsta interakcije ovisi o cilju oglašavanja te se primjenjuje na rich media oglasne formate.
Interakcije su veoma značajne za:
  • brendiranje, da omoguće duži angažman brenda,
  • ostvarivanje konverzija unutar oglasa, skraćivanjem broja koraka do konverzije,
  • te analizu po izboru klijenta.
Interactions

Integrirane i licencirane tehnologije te izvori oglasnog prostora